WILO EMU TR
- Termikus motorfelügyelet
- 2 fokozatú bolygómű cserélhető 2. bolygóműves hajtómű fokozattal
- Előkamra-felügyelet (opcionális)
- Ex-engedély (opció)
- Propeller 1,2 m propellerátmérőig előszerelve
- 1,6 m propellerátmérőtől a propellerszárnyat a helyszínen kell szerelni
- Merülőmotoros keverőmű felszerelt kábellel
- Propeller teljesen előszerelve (1,2 m propellerátmérőig)
- Propellerszárny külön szállítva, szerelés a helyszínen (1,6 m propellerátmérőtől)
- Kábelhossz az ügyfél kívánságának megfelelően
- Szerelt tartozékok a telepítés módjának megfelelően
- Üzemelési és karbantartási kézikönyv
- Hálózati csatlakozás: 3~400 V, 50 Hz
- Víz alatti üzemmód: S1
- Védelmi osztály: IP68
- közeghőmérséklet: 40 °C
- merülési mélység: 20 m
- Energiahatékonysági osztály: IE3/IE4 (TRE… típus)
- Ház részei: EN-GJL-250
- Propellerszárny: GfK vinil-észter; TRE 312: PA 6C
- Propelleragy: EN-GJS-400
- Csavarkötések: 1.4571 nemesacél
- Tömítőhüvely: 1.4571 nemesacél
- Hajtótengely: 1.4462 nemesacél
Propeller
Szendvics kivitelű 2 vagy 3 szárnyú propeller 1200 mm – 2600 mm propeller átmérővel. Minden propeller kötésmentes konstrukciójú a visszahajló belépőélnek köszönhetően.
Merülőmotoros keverőmű TRE 312: 3 szárnyú tömör darabból készült propeller 1200 mm névleges propeller átmérővel.
Motor
T sorozatú merülőmotor (felületi hűtésű motor) szabványosított csatlakozással a motorteljesítmény egyszerű és hatékony beigazításához. A motorhőt a házon keresztül közvetlenül a közegnek adja le. A tekercselés fel van szerelve hőmérséklet-ellenőrzéssel. A motorcsapágyak hosszú élettartamát a nagyméretű ferde- és mélyhornyú golyóscsapágyak biztosítják.
A TRE-gépcsoportok új, nagyhatásfokú TE motorral (felületi hűtésű nagyhatásfokú motor) vannak felszerelve, amely teljesíti az IE3/IE4-osztályozás szerinti követelményeket (az IEC 60034-30 alapján).
Tömítés
A tömítést egy 3-kamrás rendszer (előkamra, hajtóműkamra és tömítőkamra) biztosítja. A nagytérfogatú elő- és tömítőkamra lefedi a két csúszógyűrűs tömítés tömítetlenségét. Külön kérésre az előkamra külső rúdelektródával szerelhető fel. A közeg és az előkamra, valamint a hajtómű- és a tömítőkamra tömítését egy korrózióálló és kopásálló csúszógyűrűs tömítés biztosítja szilícium-karbid tömör darabból. Az elő- és a hajtóműkamra valamint a tömítőkamra és a motor közti tömítést sugárirányú tömítőgyűrűk biztosítják. A tömítőhüvely biztosítja a csúszógyűrűs tömítés tartósan korrózióvédett helyzetét.
Hajtómű
2 fokozatú bolygómű cserélhető áttételekkel. A hajtómű csapágyak úgy vannak méretezve, hogy a keletkező keverőerőt elnyeljék és ne a motorcsapágyazásnak adják tovább.
Kábel
Hossz mentén víztömör NSSHÖU típusú csatlakozókábel erős mechanikai igénybevételhez. A csatlakozókábelt egy nyomás alatti víz ellenében tömör kábelbevezetés vezeti be a motorházba húzással szembeni tehermentesítéssel és megtörés elleni védelemmel.