Wilo Rexa PRO v
Wilo Rexa PRO v
Kivitel
Merülőmotoros szennyvízszivattyú tartós üzemre, állandó és hordozható nedvesaknás telepítéshez, valamint állandó száraz telepítéshez.
Alkalmazás
Az alábbiak szállítása:
- Nyers szennyvíz
- Fekáliatartalmú szennyvíz
- Szennyezettvíz
Felszereltség/funkció
- Tömítettség-felügyelet a motortér számára
- Tekercshőmérséklet-felügyelet bimetál érzékelővel
- Opcionális külső rúdelektróda tömítőtér-felügyelethez
- Egyfázisú kivitel kondenzátor-kapcsolószekrénnyel
- Merülőmotoros szennyvízszivattyú 10 m kábellel
- Üzemelési és karbantartási kézikönyv
- Hálózati csatlakozás: 1~230 V, 50 Hz vagy 3~400 V, 50 Hz
- Víz alatti üzemmód: S1
- Víz feletti üzemmód: S2-30 min; S3 25%
- Védelmi osztály: IP68
- Szigetelési osztály: F, opcionálisan H
- Közeghőmérséklet: 3…40 °C, max. 60 °C 3 percig
- merülési mélység: 20 m
- Kábelhossz: 10 m
- Motorház: EN-GJL-250
- Hidraulikaház: EN-GJL 250
- Járókerék: EN-GJL 250 vagy EN-GJS-500-7
- Statikus tömítések: NBR
- Tömítés szivattyúoldalon: SiC/SiC
- Tömítés motoroldalon: C/MgSiO4
- Tengelyvég: nemesacél 1.4021
Merülőmotoros szennyvízszivattyú elárasztható blokkgépként állandó és hordozható nedvesaknás telepítéshez, valamint állandó száraz telepítéshez.
Hidraulika
A nyomóoldali kifolyás vízszintes karimás kötésként van kivitelezve. A szárazanyag-tartalom lehetséges maximális értéke 8 % (a hidraulikától függ). Szabadörvényű és egycsatornás járókerekek is alkalmazásra kerülnek.
Motor
Motorként egyfázisú és háromfázisú, felületi hűtésű motorok kerülnek alkalmazásra. Az egyfázisú motorok esetében a kondenzátor külön kapcsoló készülékbe van beépítve. A bekapcsolás a teljesítmény függvényében direkt- vagy a csillag/háromszög indítással történik.
A motorok hűtése a motort körülvevő közeggel történik (szállított közeg vagy levegő). Ekkor a keletkezett hőt a motorház vezeti le.
A motorok víz alatt használhatók tartós üzemben (S1). A víz feletti üzem esetén a motorteljesítménytől függően az S1 (tartós üzem) vagy az S2 (rövid üzem) vagy S3 (szakaszos üzem) üzemmód alkalmazható.
Továbbá a motorok az alábbi felügyeleti berendezésekkel vannak felszerelve:
- Motortér tömítettség-felügyelet A tömítettség-felügyelet jelzi, ha víz kerül a motortérbe.
- Termikus motorfelügyelet A termikus motorfelügyelet védi a motortekercset a túlhevítés ellen. Alapkivitelben ehhez bimetál érzékelők kerülnek alkalmazásra.
Kiegészítésképpen a motor külső tömítőtér-elektródával is felszerelhető a tömítőkamra felügyelete érdekében. Ez jelzi, ha víz jut be a tömítőkamrába a közegoldali csúszógyűrűs tömítésen keresztül.
A csatlakozókábel alapkivitelben szabad kábelvégekkel rendelkezik, 10 m hosszú és hossz mentén tömören van öntve.
Tömítés
A motor és a hidraulika között található a tömítőkamra, benne a közeg- és a motoroldali tömítéssel. A tömítőkamra orvosi fehérolajjal van feltöltve. A közeg- és motoroldali tömítés két egymástól függetlenül forgó csúszógyűrűs tömítéssel történik.